Reklamacje i zwroty:
Reklamacje i zwroty towarów są przyjmowane pod adresem:
Sparringpartner.pl
Wiktor Bidas
04-462 Warszawa
ul. Strażacka 63/65
poniedziałek-piątek w godzinach 10.00 - 18.00
Zwroty:
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:
· towary są kompletne
· towary są w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu
· towary są zwrócone w stanie niezmienionym
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:
Sparringpartner.pl
Wiktor Bidas
04-462 Warszawa
ul. Strażacka 63/65
z dopiskiem: "Zwrot towaru"
Towar możesz też zwrócić osobiście w powyższym punkcie. Zawsze pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu oraz oświadczenie odstąpienia od umowy. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.
WAŻNE:
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru i kosztów zwrotu wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.
Reklamacje:
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sparringpartner.pl@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Strażacka 63/65, 04-462 Warszawa.
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Strażacka 63/65, 04-462 Warszawa
W związku z wadą możesz żądać:
· wymiany rzeczy na wolną od wad,
· usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
· obniżeniu ceny,
· odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
WAŻNE:
Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
Zwrot pieniędzy:
W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje w następujący sposób:
· jeśli zamówienie opłacono kartą - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto karty
· jeśli zamówienie opłacono przelewem elektronicznym - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew
· jeśli zamówienie opłacono systemem PayU - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto PayU
· w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto wskazane przez Klienta e-mailem na podstawie zapytania złożonego przez nasz sklep.